1a sessió

        21/10/2011 

Com ens veiem?


Quines expectatives?



Ferran i Clúa: la Carme, la Maribel, la Marta, la Mari i la Marta


Els granets de la magrana són les individualitats que juntes fan l’escola. A l’hora, la pell que té una forma dura l’aïlla de la resta. 
Som dolces a dins, però tancades en nosaltres.
Expectatives:
Com es fa escola entre tots?
Quines són les funcions de les coordinadores?
Com fem que les coordinadores facin pont  amb l’equip directiu no siguin solament un portantveu?



Turó de Can Mates: la Dolors, la Sandra, l’Eli, l’Anna, 
la Núria, la Sandra i l’Antònia 



En vèiem com a plàtans perquè van sols però junts, també com a raïm perquè som individualitats molt manifestes que ens unim a través de la rapa.
Volem tendir cap a la magrana. Els pinyolets són obstacles que poden ser vistos, també com a llavors.
Expectatives:
Ens sentim un equip jove, necessitem reforçar-nos totes com a equip. Trobar més espais pedagògics perquè hi ha petits problemes que se’t mengen el temps.


Pins del Vallès: la Carme, la Cecília, l’Anna, en Toni i 
la Francina


Ens veiem com un raïm, cada gra és individual i un element del claustre que comença verd. És un fruit que va madurant. És el que intentem. També, cada cicle aporta la seva part.

Expectatives:Com fem que el/la coordinadora de cicle tinguin més pes? (No només transmissors)
Com fem que el claustre els vegi d’una altra manera?



Gerbert d’Orlahc: la Júlia, la Montse, la Mila i en Raül.


Estem entre dues fruites, el codony que fa bona olor. Una fruita bonica, filla del nostre temps ben vista per fora i no tant per dins, cal treballar la polpa per fer-la agradable, té una pell que costa d’entrar-hi.  L’altra fruit seria  la poma que està verda.
Des de dins veiem les dificultat que hem de superar. Volem fer moltes coses el que comporta un ritme frenètic i que les vies de comunicació no siguin les més adequades.
Expectatives: Trobar espai per compartir




Catalunya: la Montse, la Roser, la Mercè, la Isabel i la Mari.
Expectatives:
Com relacionar la coordinació amb l’Equip directiu?
Eines i ajuda per a les coordinacions.